Ashanti fT Busta Rhymes – The Woman You Love



alright ASHANTI welcome back mama!!! We been missing you.
I’m tired of being tired trying to love, trying to fight/ And I’m running out of tries,”
Asså Omg den här låten är Fucking HOT, Vi behöver mer R&B låtar som den hära, this is really dope.

Ashanti är tillbaka med sin nya singel “The Woman You Love” ft Busta Rhymes Låten hadlar om att hon försöker asså make her relationship work, men det räcker inte.
#LEGGO

Vad tycker du om Ashanti comeback rekord?

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret. :)

2011-12-18 @ 16:57:42
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0