RichGirl ft. Chris Brown – ‘For You’

Oh snap! Detta är faktiskt ganska bra låt! Richgirl, jag faktiskt inte visste att de fortfarande var tillsammans, eftersom det enda jag någonsin hör talas om är Seven, och det är för hon är alltid arbetar med CB.
Jag var aldrig riktigt ett fan för att jag trots att de skriker för mycket men detta är faktiskt en riktigt trevlig mjuk spår.

Först var jag gillar låten men vart fan är Chris, sedan läste jag texten "Åh, de sa att han skrev det. " Lol! Jag ärligt talat inte ens kan höra honom refrängen ändå. Han är definitivt visar att han har några allvarliga penna färdigheter. Han har skrivit några knark register och detta är en annan att lägga till sin växande lista.

Fortsätt med det CB! Get money!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0